Seegt.




Har inte uppdaterat bloggen i går kväll och i morse men det är för jag varit sjuk.
Vaknade i morse med världens jävla värk i ryggen och magen. Orkade inte gå till skolan så var hemma och sov.
Sen åkte vi till sjukhuset och då var det nått skit så ja fick pencilin. (hur det nu stavas)
Hem och sov ännu mer och snackade med Daniel i telefonen. Han är också sjuk stackarn :/
Lite senare gick jag ut till stallet och red lite. Även fast det kanske inte va bästa idén, men det var skönt att komma ut och få frisk luft och hästarna gör en alltid glad.
Nu sitter jag här framför datan och diggar lite skön musik. Är jävligt stressad över att det är nationella i morgon och sen att vi har ett so prov på 2:a världskriget. Jag borde nog gå och plugga lite nu men vi hörs lite senare.
Puss på er<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur, gundvall är bäst :)

du låter precis som mig, rider fast man är sjuk ;d

2009-02-04 @ 19:06:48
Postat av: ida

eller hur, gundvall är bäst :)

du låter precis som mig, rider fast man är sjuk ;d

2009-02-04 @ 19:07:02
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: julia!

Ja. Samantha eller McKey. De är riktigt hemska :P. Till sättet. Annars är de duktiga modeller. :P

2009-02-04 @ 19:07:05
URL: http://jjjuliaas.blogg.se/
Postat av: julia!

Jag vet faktiskt inte vem jag tror åker ut ikväll. Jag tycker att Analeigh ska vinna, sj? =)

2009-02-04 @ 19:40:33
URL: http://jjjuliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0