Tråkig måndagkväll



Nu sitter jag här och knarkar Lady gaga. Hon är grym.
Väntar på att älskling ska ringa sen är de nog dags att gå och sova så man orkar att gå upp i morgon, fast de kommer ja nog troligen inte göra iallafall men man måste ju. Fan vilken jobbig vecka man har framför sig nu; Först i morgon nationella proven, sen läxor säkert, sen nationella proven torsdag och sen ett So prov på 2:a världskriget. Jobbigt "/
Men som tur är har mamma lovat att hjälpa mig lite me hästarna den här veckan så ja kan konsentrera mig lite mer på skolan .
Men nu tror ja ska gå och lägga mig i sängen och plugga lite "om ja orkar" hihi.
Aja, God natt på er
PUSS

Kommentarer
Postat av: Clara - Pussit ♥

alltså lady gaga är så himla bra !! poker face iaf ;) ♥

2009-02-04 @ 19:06:26
URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0