Förlåt

Nej nu har ja varit väldigt inaktiv på bloggen. Måste verkligen skärpa mig. Vi får hjälpa till och peppa mig :)
Nu sitter jag iaf här och kollar på olika bal klänningar. Hitter lite olika men de e grymt svårt. Jag gillar Elise Ryans klänningar men är de nån som vet vart i stockholm den butiken som säljer dom klänningarna ligger? är riktigt sugen på att åka dit och prova.



Visst är den snygg?



I dag har jag iaf varit i skolan. Äntligen var jenny tillbaks efter hon har skadat som lilltå. Stackarna.
Har inte hänt nått speciellt direkt bara att de va en liten dryg unge på bussen som gjorde att bussen stod stilla i typ en kvart. Sånna ungar borde man vrida om öronen på ;) haha
Sen när ja kom hem red ja ut en långtur på Jet med mamma. Gick bra förutom att det var lite kallt. Jävla snö som kommit nu i gen. Blir verkligen sjukt trött på vintern vill ha sommar NUNUNU!

Nu tror ja att ja ska gå och göra mig en smoothie så ja känner mig lite nyttig :)
Puss och glöm inte att peppa mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0