Torsdag

Vaknade 06:30 av väckarklockan. Skittrött och orkade verkligen inte gå till skolan, men det är ju sånt som man måste göra. I dag hade vi matte, engelska, no och bild. Låååånga och dryga lektioner. På bilden hade vi en lärarkandidat som hade jobbat på mitt ex skola och hon viste vem de var. haha Jenny skulle ju självklart skämma ut mig.
Efter skolan åkte ja hem och red på min underbara Jet. Gick bra fast han var ock jätte pigg.
Sen gick ja in och duschade och förberedde mig för att åka till älsklings jenny men sen skrev hon att hon var tvungen att åka till Akuten för hon mådde inte bra av pencelinen (stavning) hon äter för att hon brutit tån, så då kunde ja inte komma.  :( tråkigt men nu är de ju allra viktigast att hon blir frisk.
Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem med utskrivna bilder på klänningar som ja ska skicka efter till balen och skolavslutningen. Ja vill beställa nununu! hihi kul ska det iaf bli.
Men nu ska jag gå och äta lite mat.
Ha de så bra
Puss<3



Seg dag i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0